Jag har suttit hos min kära far och pluggat i nästan 5h. Jag är redigt trött i huvudet vill jag lova. Nu väntar ännu mer plugg. Först i form av ett radioprogram på 45 min som jag tänkte försöka anteckna lite ifrån och sen raskt vidare till nästa uppgift som blir att se på Möss och människor! Älskar den filmen, så det blir inte särskilt ansträngande. Slutspurten nu! Heja mig!

Kör ju hårt med Fitnessfighten också, 1h styrketräning om dagen och ett intag av 1500kcal. Vågen visar pisslite men jag tror det syns desto mer på kroppen. At least I fucking hope so!!! 14 dagar kvar, HEJA MIG!!! 

Jag har förresten fått inte mindre än TVÅ hedersuppdrag nästa år. I februari är jag tärna åt min fantastiska syster som ska gifta sig och i juni åt en av mina äldsta vänner :)

Idag har vi varit och spanat på brudklänningar och för min del var det kärlek vid första ögonkastet!! Fan, så vacker hon var i den. Nu får hon den uppsydd så det blir ju inte exakt, men det blir en prinsessbakelse. Fabulous!

Nu ska jag dyka ner i mina uppgifter så det blir något gjort! Hej så länge

Kommentera

Publiceras ej