Jag har lite ångest för att jag struntat i träningen 3 ggr men mitt psyke skulle nog lagt av om jag tränat dessa helvetes heltiska dagar som varit med plugg och barn och allt annat. Ikväll ska den sista uppgiften in och imorgon bitti hoppas jag kunna vakna med en känsla av totalt lugn i kroppen. Vi får se hur det går med den biten.. 

När jag klarat kursen så JÄVLA bra hittills så hoppas jag innerligt att jag får ett högt betyg i hela kursen. Sista uppgiften är svår dock, så vi får se hur det går.. Jag kämpar mig blodig iaf!!! Heja heja

Idag tar jag helg kl 14 och återvänder inte hit förrän måndag igen, haaaalleluja! Loppan och jag ska mysa hela helgen!!! Imorgon har hon beställt fredagsmys och givetvis ska hon få det. Jag såg nåt recept på hallonkaka á la FF som jag tänkte mumsa på!

Nehe, ut i rusket och sen jobba vidare. Hej så länge!

Kommentera

Publiceras ej